U hebt vragen over het bonusprogramma?

Hoe en van wanneer tot wanneer kan ik bonuspunten verzamelen?

Tot en met 31/03/2017 krijgt u 1 bonuspunt per aankoopschijf van € 2. Daarenboven kunt u 5, 10 of 20 bonuspunten verkrijgen bij aankoop van specifieke actieproducten, die de verkoper u bij elk bezoek aanbiedt. Ook ontvangt u 2 bonuspunten, elke keer u elektronisch betaalt en maar liefst 100 bonuspunten bij het aanbrengen van een nieuwe klant! Deze punten kunt u tot en met 30/09/2017 inwisselen voor artikelen tegen een voordeelprijs, die hierboven afgebeeld staan.

Wanneer vervallen mijn gespaarde bonuspunten?

De bonuspunten die u verzamelt tot en met 31/08/2017, kunt u inwisselen tot en met 30/09/2017 voor de artikelen die hierboven afgebeeld staan. Deze punten vervallen na het verstrijken van deze datum.

Sinds 01/03/2017 verzamelt u nieuwe bonuspunten, die u dan op hun beurt vanaf 01/04/2017 kunt inwisselen voor nieuwe artikelen tegen een voordeelprijs. Deze artikelen vindt u terug in onze lente/zomercatalogus 2017 op pagina 154 – 157.

Waar worden mijn bonuspunten verzameld?

Uw punten worden gewoon automatisch bij ons gecrediteerd. Als vaste klant hoeft u niets speciaals te doen om aan het bonusprogramma deel te nemen.

Van wanneer tot wanneer kan ik mijn bonuspunten inwisselen?

De bonuspunten die u verzamelt tot en met 31/08/2017, kunt u inwisselen tot en met 30/09/2017 voor de artikelen die hierboven afgebeeld staan. Deze punten vervallen na het verstrijken van deze datum.

Sinds 01/03/2017 verzamelt u nieuwe bonuspunten, die u dan op hun beurt vanaf 01/04/2017 kunt inwisselen voor nieuwe artikelen tegen een voordeelprijs. Deze artikelen vindt u terug in onze lente/zomercatalogus 2017 op pagina 154 – 157.
 

Voor hoeveel bonuspunten kan ik een artikel tegen voordeelprijs aankopen?

Telkens u 100 bonuspunten verzameld hebt, kunt u een artikel naar keuze – uit de artikelen hierboven afgebeeld – tegen een voordeelprijs aankopen.

Sinds 01/03/2017 verzamelt u nieuwe bonuspunten, die u dan op hun beurt vanaf 01/04/2017 kunt inwisselen voor nieuwe artikelen tegen een voordeelprijs. Deze artikelen vindt u terug in onze lente/zomercatalogus 2017 op pagina 154 – 157.

Hoe weet ik hoeveel bonuspunten ik al verzameld heb?

U kunt uw puntenstand als geregistreerde gebruiker op www.bofrost.be/mijnbofrost bekijken. Uw puntenstand wordt ook op uw bezoeksaankondiging vermeld die u per post en eventueel per e-mail ontvangt. Natuurlijk kunt u zich ook te allen tijde bij uw verkoper informeren of ons bellen op het gratis nummer 0800 15085.

Vanaf 01/04/2017 ziet u dan de nieuwe bonuspunten die u verzameld heeft sinds 01/03/2017 en deze kunnen dan ook vanaf 01/04/2017 ingewisseld worden tegen de nieuwe artikelen uit onze lente/zomercatalogus 2017 op pagina 154 – 157.
 

Ik heb mijn bonuspuntenstand meteen na mijn aankoop online geraadpleegd en deze is niet gewijzigd. Hoe komt dit?

De bonuspuntenstanden worden uiterlijk om de twee dagen bijgewerkt. Dus na uw recentste aankoop zal u pas uiterlijk 2 dagen later uw actuele puntenstand online kunnen raadplegen.

Ik heb vragen over de producten. Tot wie kan ik mij wenden?

Neem gewoon contact op met uw verkoper. U kunt ook gratis bellen naar het gratis nummer 0800 15085 of mailen naar service@bofrost.be.