Nederlands | Français
withoutSubnavigation

Informatie voor nieuwe klanten

Hartelijk welkom bij bofrost*! Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart. Daarom bieden we u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service.

Ik wil graag klant worden bij bofrost*. Wat moet ik precies doen?

Hartelijk dank voor uw vertrouwen – wij leveren graag aan u!

We ontvangen uw eerste bestelling graag rechtstreeks via de online shop. Kies bij producten gewoon de gewenste bestelling en geef een gewenste bezoeksdatum op. Er is op ons online bestelformulier voldoende ruimte voor afzonderlijke opmerkingen. We bezorgen uw wensen onmiddellijk aan uw plaatselijke bofrost*-vestiging. U krijgt van ons ook automatisch een bevestigingsmail voor uw bestelling.

Wilt u uw eerste bestelling liever telefonisch plaatsen? Bel ons gewoon gratis op: 0800 15085. Van de bofrost*-servicedienst krijgt u het telefoonnummer van uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Als u dat wenst, krijgt u van ons ook onze huidige bofrost*-catalogus toegestuurd.

U kunt ons uw wensen ook gewoon mailen.

Hoe ontvang ik de huidige bofrost*-catalogus?

Ontdek onze paradepaardjes: bofrost* staat niet enkel voor de beste service en kwaliteit, maar ook voor een groot en smakelijk aanbod.

Onze huidige catalogus kunt u eenvoudig rechtstreeks online bestellen. Gebruik gewoon ons praktische bestelformulier bij contact.

De catalogus en de bezorging ervan zijn vanzelfsprekend gratis!

Bij producten kunt u ook online kennismaken met het uitgebreide aanbod van bofrost*. Uw voordeel: In onze online shop vindt u een afbeelding en een beschrijving van het product.

Levert bofrost* overal in België?

Ja, bofrost* levert bij 161.000 tevreden klanten in heel België regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis.

Er is vast een bofrost*-vestiging in uw buurt. Mail ons voor meer informatie. We verwijzen u graag door.

Rekent bofrost* bestelkosten aan?

Neen, bofrost* levert "franco thuis".

Uw bofrost*-verkoper is bovendien ook steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevedenheid!

Welke bofrost*-vestiging is voor mij verantwoordelijk?

bofrost* levert in heel België diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis. Persoonlijk, stipt en eenvoudig!

Om te weten welke vestiging voor u verantwoordelijk is, hebben we uw postcode nodig. Mail ons. U krijgt van ons dan onmiddellijk de contactgegevens van de plaatselijke klantendienst.

Ik kwam bij bofrost* terecht via een bofrost*-klant. Wat moet ik precies doen?

Hartelijk welkom bij bofrost*!

We ontvangen uw eerste bestelling graag rechtstreeks via de online shop. Kies bij producten gewoon de gewenste bestelling en geef een gewenste bezoeksdatum op.

Er is op ons online bestelformulier voldoende plaats voor afzonderlijke opmerkingen. Geef hier de naam, het adres, en eventueel ook het klantennummer van de bofrost*-klant die u naar bofrost* verwees. Hartelijk bedankt!

We bezorgen uw wensen onmiddellijk aan uw plaatselijke bofrost*-vestiging. U krijgt van ons ook automatisch een bevestigingsmail voor uw bestelling.

Moet ik steeds opnieuw kopen wanneer ik eenmaal bij bofrost* heb besteld?

Neen, bofrost* biedt u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Daarbij hoort dat we voor u ongeveer maandelijks een bezoeksdatum reserveren. Deze datum delen we u telefonisch of per post mee. Het bezoek dat we u voorstellen is echter geen aankoopverplichting. We leveren aan u wanneer u het wenst, en volledig naar eigen behoefte.

Ben ik gebonden aan een minimumbestelwaarde?

Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

U krijgt een bofrost*-klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.

Ik ken bofrost* nog niet. Wat als ik niet tevreden ben?

Laat ons weten wanneer we, ondanks al onze zorgen, niet voldoen aan uw hoge verwachtingen. Daardoor kunnen we individueel op uw wensen reageren. We zullen uw opmerkingen onmiddellijk onderzoeken en ons om uw verzoek bekommeren.

We horen ook graag per e-mail iets van u. Gebruik daarvoor gewoon het contactformulier van de bofrost*-servicedienst. Hartelijk bedankt!

Bovendien koopt u bij bofrost* zonder risico: dankzij onze omruilgarantie kunt u op beide oren slapen: als een product eens niet naar uw smaak is of u bent niet tevreden, nemen wij het zonder bezwaren terug. U zoekt gewoon iets anders uit of wij betalen u de aankoopprijs terug. Dat garanderen wij u.

Hoe kan ik mijn aankopen betalen?

Voor uw comfort en uw veiligheid, kunt u bij ons makkelijk elektronisch betalen! U kunt natuurlijk ook steeds cash betalen, zoals u dat zelf wenst.

Gratis catalogus per post

Gewoon thuis bestellen
en snuffelen naar hartelust

Uw voordelen

Wij garanderen
de beste service
en de hoogste kwaliteit!

Artikel direct bestellen

aan de hand van het artikelnummer:
snel en eenvoudig!