Nederlands | Français

Over het bezoek

Eenvoudig en betrouwbaar: bofrost* levert bij u van maandag tot vrijdag tussen 10 en 20 uur. Er worden nooit bestelkosten aangerekend. Als u dat wenst leveren we rechtstreeks in uw diepvries.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De eerste bezoeksdatum spreken we graag – best telefonisch - persoonlijk met u af. Hiervoor meldt u ons op welke weekdagen en op welke tijdstippen de levering voor u het beste uitkomt. Zo kunnen we toekomstige bezoeksdata optimaal op uw individuele behoeften afstemmen.

Bent u een bofrost*-klant? Dan reserveren we voor u met plezier regelmatig een bezoeksdatum. De tijd tussen de bezoeksdata bedraagt in regel ca. 3 tot 4 weken.
We delen u het bezoek van de verkoper telefonisch of per post mee.

Wanneer u eens een voorgesteld bezoek wilt verschuiven of wijzigen, verwittigt u de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u achteraan in  uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

Ik werk. Hoe zit het dan met de bezoekstijden?

Onze bofrost*-verkopers zijn in de regel van maandag tot vrijdag van 11 tot 20 uur voor u onderweg. We spreken met u ook graag een individueel bezoek af. Neem gewoon contact met ons op.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, of een vervangingsdatum wilt vastleggen, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u achteraan in  uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

Hoe kan ik het afgesproken bezoek aanpassen?

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, of een vervangingsdatum wilt vastleggen, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

Filiaalgegevens staan eveneens op onze website.

Ik was niet thuis toen mijn verkoper langs kwam. Wat doe ik?

Neem gewoon contact met uw plaatserlijke bofrost*vetiging! We leggen met u graag een nieuw bezoek vast, en informeren uw verkoper.

Het telefoonnummer van uw klantendienst vindt u op de voorlaatste pagina in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post ontving.

Hoe vaak komt mijn bofrost*verkoper langs?

Wanneer u bofrost*-klant bent, en u dit wenst, reserveren we automatisch elke 3-4 weken een individuele bezoeksdatum voor u. Deze delen we u telefonisch of per post mee.

Wanneer u een bezoek wenst buiten het normale leveringsinterval, of wanneer u een bezoek wilt annuleren, wijzigen of verschuiven, wendt u zich tot uw plaatselijke klantendienst. Het telefoonnummer vindt u op de voorlaatste pagina in uw bofrost*-catalogus.

Zijn er ook leveringen buiten het normale leveringsinterval van 3-4 weken mogelijk?

U hebt snel bofrost*-producten nodig? We leveren ze graag bij u, ook buiten onze normale planning. Laat het ons gewoon weten! Het telefoonnummer van uw plaatselijke klantendienst vindt u op de voorlaatste pagina in uw bofrost*-catalogus.

Waarom krijg ik een aankondiging van het bezoek via een ingesproken bericht op mijn vaste lijn?

Wij bieden onze klanten sinds kort een extra service aan: bijkomend bij de  bezoeksaankondiging op een postkaart  informeren wij onze klanten ook via een ingesproken bericht op de vaste lijn over de volgende afspraak. Het bericht sturen wij twee dagen voor het bezoek van de verkoper. Op de vaste lijn wordt het bericht als automatische boodschap door een vriendelijke stem voorgelezen.

Wanneer u deze extra service niet wenst, kunt u deze vanzelfsprekend ofwel direct bij uw verkoper opzeggen of via onze klantendienst 0800 15085. U kan ook per e-mail contact met ons opnemen: sms@bofrost.be

Ik wil het afgesproken bezoek annuleren. Hoe doe ik dat?

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, of een vervangingsdatum wilt vastleggen, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u op de voorlaatste pagina in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

Houdt bofrost* rekening met bijzondere bezoekswensen?

Uiteraard! Wanneer u normaal gesproken enkel op bepaalde weekdagen of op bepaalde tijdstippen (bv. enkel tussen 11 en 13 uur, of steeds 's avonds vanaf 18 uur) een levering wenst, houden wij hier graag rekening mee bij onze planning. Uw tevredenheid telt!

Voor uw individuele bezoekswensen kunt u terecht bij uw plaatselijke klantendienst. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige catalogus, of op onze bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg. In het kader van een onlinebestelling mag u speciale bezoekswensen evenzeer doorgeven.

Filiaalgegevens kunt u hier terugvinden.

Ik heb geen regelmatige leveringen nodig. Kan ik zelf melden wanneer ik iets nodig heb?

Onze bezoeksaankondigingen per post hebben het voordeel dat de verkoper regelmatig om de 3 tot 4 weken een individuele bezoeksdatum voor u reserveert. Zo wordt u steeds optimaal van bofrost*-producten voorzien, en geniet u van onze wisselende maandelijkse acties.

Met uw individuele bezoekswensen kunt u steeds terecht bij de plaatselijke klantendienst. Het telefoonnummer vindt u op de voorlaatste pagina in uw bofrost*-catalogus.