Nederlands | Français

Tevredenheid

Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart. Daarom bieden we u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Individuele vragen? Suggesties? Wensen? Wij zijn er voor u!

Bij wie kan ik terecht voor suggesties, lof of kritiek?

U wilt ons individuele wensen, suggesties of kritiek melden? Aarzel niet! Uw feedback helpt ons om onze producten en dienstverlening nog te verbeteren. Spreek erover met ons!

Wend u rechtstreeks tot uw bofrost*-verkoper of bel gratis naar onze service hotline op het nummer 0800 15085. U kunt ons natuurlijk ook mailen. Gebruik daarvoor ons contactformulier.

Uw mening is belangrijk voor ons. Wij willen dat u met bofrost* volledig tevreden bent!

Ik ben niet tevreden met de service. Wie helpt mij verder?

Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart! Als u niet akkoord zou gaan met onze service, vertel het ons dan, zodat we daarop kunnen reageren. We zullen uw opmerkingen onmiddellijk onderzoeken en ons om uw verzoek bekommeren.

Onze gratis service hotline is er niet alleen voor vragen en suggesties, maar ook voor lof en kritiek. Bel gratis naar 0800 15085. U kunt natuurlijk ook per mail contact met ons opnemen. Hartelijk bedankt!

Ik wil een product teruggeven. Hoe doe ik dat?

Bij bofrost* hebt u een omruilgarantie en kunt u op beide oren slapen: als een product eens niet naar uw smaak is of u niet tevreden bent, nemen wij het zonder bezwaren terug. U zoekt gewoon iets anders uit of wij betalen u de aankoopprijs terug. Dat garanderen wij u.

Wend u rechtstreeks tot uw bofrost*-verkoper of tot uw plaatselijke klantendienst. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

U kunt ook onze service hotline bellen: 0800 15085.

Aankopen zonder risico: de bofrost*-omruilgarantie biedt u zekerheid!