Beste klanten,
Het hele bofrost*team blijft zich maximaal inzetten om je op een betrouwbare manier de beste voedingsmiddelen aan huis te blijven leveren.
Wij zijn bijzonder trots op onze verkopers, die zich dagelijks in deze moeilijke omstandigheden trouw en onvermoeibaar voor jou blijven inzetten. Door onze huis-aan-huis service hoef je je niet zo vaak naar de winkel te verplaatsen, wat besmettingsrisico’s in drukke winkels drastisch beperkt.
Onze verkopers nemen de grootste veiligheidsmaatregelen en hygiëne in acht. Zij geven geen handdruk en gaan bij niemand naar binnen. Zij blijven met mondmasker op veiligheidsafstand buiten aan de deur staan. Om het bezoek zo efficiënt en zo kort mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je zoveel mogelijk je bestelling vooraf door te geven via onze webshop, de bestelapp, via service@bofrost.be of op 016/98 19 19.
De producten worden buiten aan de deur geplaatst voor jou. Wij vragen om contactloos of elektronisch te betalen. Onze verkopers wassen herhaaldelijk de handen en ontsmetten deze na elk klantenbezoek met de geschikte middelen volgens de instructies.
Je hebt je bofrost*boodschappenlijstje al gemaakt en wenst het bezoek van je verkoper in geen geval te missen? Bestel dan online, zodat we jouw levering kunnen voorbereiden en garanderen.
Voor vragen in verband met Corona, kan je contact opnemen met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be
Alvast bedankt voor je begrip en medewerking!
Met vriendelijke groeten,
Je bofrost*team
Vooral voor de klanten die in de strijd tegen de verspreiding van de corona-epidemie thuisblijven, willen wij de voedselvoorziening zo goed mogelijk verzekeren. Klanten en medewerkers beschermen komt daarbij op de eerste plaats voor bofrost*. Via aangescherpte gedrags- en hygiënemaatregelen verzekeren wij een service met zo weinig mogelijk risico.
Klanten die voorafbestellen, ontvangen hun gewenste producten aan de deur. Aan klanten die voor de eerste keer bij bofrost* inkopen of bestaande klanten die tot nu toe contant hebben betaald, vragen wij uitdrukkelijk om contactloos of elektronisch te betalen. De verkopers hebben reinigingsdoekjes mee om de toetsen van de betaalterminal te reinigen. Onze verkopers wassen herhaaldelijk de handen en ontsmetten deze na elk klantenbezoek met de geschikte middelen volgens de instructies.
Je hebt je bofrost*boodschappenlijstje al gemaakt en wenst het bezoek van je verkoper in geen geval te missen? Bestel dan online, zodat we jouw levering kunnen voorbereiden en garanderen. Onze verkopers doen hun uiterste best om alle klanten die hun producten al hadden besteld, te beleveren volgens de afgesproken levertermijnen. Wij vragen om je begrip als wij door de grote vraag niet altijd alle gewenste tijdstippen zoals gepland kunnen naleven. Natuurlijk stellen wij alles in het werk om alle bestellingen op tijd te leveren. Daarom nemen wij mogelijks ook telefonisch contact met je op om samen een geschikt levermoment af te spreken.