De klok rond winkelen
Kosteloze levering
Pas betalen bij levering
Omruilgarantie
Menu
bofrost*app - Vrouw

bofrost*app 

bofrost*app 

Het maakt niet uit of u thuis of onderweg bent –
met de bofrost*app hebt u de hele wereld van bofrost* altijd bij de hand.
 
Probeer het uit –
en ontdek de vele praktische functies die het leven nog lekkerder maken.

Meteen van start gaan! - Zo gemakkelijk gaat het:
 
1. Downloaden.
Download de bofrost*app gratis in de Apple Store of in de Google Play Store.

2. Inloggen.
Gewoon met uw online login of met een nieuwe registratie inloggen.

Uw voordeel: Als u ingelogd bent, hebt u de volledige toegang tot alle functies!

3. bofrost* ontdekken.
Scan een pagina van de catalogus en ontvang vervolgens automatisch verschillende functies waaruit u kunt kiezen. Achter het videosymbool wachten bijkomende interessante info- en receptenfilms op u!
 
Gewoon scannen - en aan de slag!

Aankopen – met de app in de catalogus

Aankopen – met de app in de catalogus
 
Gewoon een willekeurige pagina uit de catalogus met behulp van de beeldherkenningsfunctie scannen. De producten van de pagina worden in de display van de app getoond.
 
Nu lievelingsproducten kiezen en direct bestellen!

De klok rond winkelen

De klok rond winkelen
 
Doe uw aankopen in onze online winkel – comfortabel en wanneer u maar wilt. Blader door de verscheidenheid aan producten en laat u door onze verschillende categorieën inspireren.

Alle productinformatie op APPstand

Alle productinformatie op APPstand
 
De bofrost*app geeft u alle nuttige informatie.
 
Hij geeft u niet alleen waardevolle bereidingstips, maar ook de voedingswaarden van alle bofrost*producten.

Een overzicht van de bezoekdata – altijd met één oogopslag

Een overzicht van de bezoekdata – altijd met één oogopslag
 
Wilt u uw persoonlijke bezoekdata direct op uw smartphone ontvangen?
Geen probleem met de bofrost*app!
Gewoon de app downloaden, inloggen en de datum meteen in uw eigen kalender markeren.

Vaak gestelde vragen over de bofrost*app

De app biedt u veel bijkomende informatie. U kunt voor ieder artikel de productbeschrijving en de ingrediënten bekijken. Bovendien krijgt u een overzicht van de voedingswaarden en de optimale bereiding.

Onze app werd zo barrièrevrij mogelijk vormgegeven. We hebben alle inhoud met grote zorgvuldigheid zodanig uitgewerkt, dat alles gemakkelijk te begrijpen en leesbaar is. Alle functies zijn moeiteloos te bedienen en heel gebruiksvriendelijk.
De inhoud van de app is zodanig ontworpen, dat ook onze blinde en slechtziende klanten ons aanbod volledig kunnen gebruiken.

Ja, u kunt de bofrost*app ook zonder registratie gebruiken. U kunt de app echter alleen volledig gebruiken, als u ook geregistreerd bent. Als u al online klant bij ons bent, is een nieuwe registratie voor de bofrost*app niet nodig.

Als u zich niet in onze app kunt aanmelden, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Om de app te kunnen gebruiken, is eenmalig een registratie nodig. Hierbij maakt u een persoonlijke online gebruikersaccount, die u tegelijk ook voor m.bofrost.be/nl en www.bofrost.be/nl kunt gebruiken. Als u tot nu toe nog geen online gebruikersaccount aangemaakt hebt, klikt u gewoon op 'Registreren'.
  • De gebruikersnaam komt met een e-mailadres overeen. Een nieuwe online registratie is alleen met een e-mailadres mogelijk, dat tot nu toe niet voor een registratie gebruikt werd. Eén keer registreren volstaat.
  • Als u zich al succesvol geregistreerd hebt maar niet opnieuw kunt inloggen, gebruik dan onze wachtwoordhelpfunctie, door op 'Wachtwoord vergeten' te klikken. We sturen dan automatisch een nieuw wachtwoord naar het geregistreerde e-mailadres.
  • Houd er rekening mee dat uw wachtwoord uit ten minste 8 tekens moet bestaan.
  • Sommige smartphones plaatsen automatisch een spatie achter het e-mailadres. Houd daar rekening mee en wis eventueel de spatie.
  • U hebt een goede internetverbinding nodig.

Als u permanent problemen bij de registratie of bij het opnieuw inloggen ondervindt, helpen we u graag.Neem contact op met ons servicecenter. Gewoon bellen: 016/98 19 19  van ma.-vr. van 8 tot 20 uur en za. van 9 tot 16 uur. U kunt ook via e-mail contact met ons opnemen. Stuur gewoon een e-mail naar service@bofrost.be.

Bij gebruik van de app kunt u tussen de online shop en de bestelling via beeldherkenning kiezen. Als u voor bestellen via beeldherkenning gekozen hebt, scant u gewoon met de camera van uw smartphone of tablet onder het tabblad 'Beeldherkenning' de cataloguspagina van uw keuze. De bofrost*producten van de gekozen pagina worden automatisch in de onderste rand van de app getoond. Leg de gewenste producten in de winkelmand, om ze te bestellen.
Houd er rekening mee dat u een goede internetverbinding nodig hebt, om de beeldherkenning succesvol te gebruiken.
 

Ja. Informatie over de data vindt u via het tabblad 'Bezoekdata'. U kunt bovendien de datum in uw eigen kalender op uw smartphone of tablet opslaan.

Ja. De app is gratis. Probeer de app gewoon eens uit – we kijken uit naar uw feedback en wensen u veel plezier!

Om ervoor te zorgen dat de bofrost*app perfect functioneert, moeten de volgende systeemvoorwaarden vervuld zijn:

  • iPhone 5 of hoger, iPad 3 of hoger
  • iOS 7, aanbevolen: iOS 8
  • Android-toestellen met Open GL, Dual Core processor en 4 GB RAM
  • Android 4.1, aanbevolen: hoger

De hoeveelheid combinaties van toestellen, besturingssystemen en versies is eindeloos. Daarom is het ook onmogelijk, de apps voor de beschikbaarstelling op ieder toestel te testen.
Google controleert uw toestel automatisch voor iedere appinstallatie op compatibiliteit. Daarbij worden verschillende criteria gebruikt, bijv. processorsnelheid, opslagruimte, beeldschermgrootte, cameraresolutie en andere. Op basis daarvan beslist Google, op welke toestellen de apps goed werken en geeft desnoods aan, dat de app met het toestel niet compatibel is. Het is dus mogelijk, dat een installatie niet mogelijk is.
*Versie: 08/2017

Hebt u nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Gewoon bellen: 016/98 19 19 van ma.-vr. van 8 tot 20 uur en za. van 9 tot 16 uur. U kunt ook graag via e-mail contact met ons opnemen via service@bofrost.be.
 


Hebt u nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Gewoon bellen: 016/98 19 19 (voor België) of 033/8080303 (voor Nederland) (ma.-vr. van 8 tot 20 uur en za. van 9 tot 16 uur). U kunt ook graag via e-mail contact met ons opnemen.
 

Uw wensen en ideeën!

Wij beantwoorden graag al uw vragen betreffende onze producten en onze diensten. Uw suggesties zijn voor ons zeer belangrijk! Gebruik ons contactformulier en deel ons uw wensen en ideeën mee. 

016/98 19 19
(Maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 16u)

Via onze online catalogus kan u onze producten eenvoudig en onmiddellijk bestellen.

Raadpleeg ook onze antwoorden op  veel gestelde vragen.


U kunt ons uw wensen ook gewoon mailen: service@bofrost.be

Contact klantendienst