De klok rond winkelen
Kosteloze levering
Pas betalen bij levering
Omruilgarantie
Menu

Nieuwe klant bij bofrost*

Nieuwe klant bij bofrost*

Hartelijk welkom bij bofrost*. We zijn blij u als nieuwe klant bij ons te mogen begroeten. We bieden u niet alleen een veelzijdig productassortiment van de beste kwaliteit maar ook een eersteklas service, want uw tevredenheid vinden we belangrijk.

In onze online shop vindt u een groot aanbod van groenten en fruit, ijs en ijsspecialiteiten, pangerechten, pizza en pasta, taart en gebak alsook gluten-, tarwe- en lactosevrije producten. Onze seizoenfolder voor Pasen en Kerstmis staat boordevol bijzondere producten die van het feest met de familie, vrienden en kennissen een waar genot maken.
 

Bestellingen via onze onlineshop

Als u uw keuze gemaakt hebt, nemen we uw bestelling via onze online shop graag in ontvangst. We sturen uw bestellijst onmiddellijk naar de voor u verantwoordelijke bofrost*vestiging door, van waar u door onze verkoper bevoorraad wordt. Tegelijk ontvangt u een automatische bevestiging van uw bestelling via e-mail.
Wilt u uw eerste bestelling liever telefonisch doorgeven? Aarzel dan niet ons te bellen: 016/98 19 19
 

De bofrost*genotwereld om te doorbladeren

Al onze producten vindt u ook in onze bofrost*catalogus. U kunt onze catalogi direct online doorbladeren: Klik hier voor onze actuele bofrost*bladercatalogi.

Levering direct bij u aan huis

Nieuwe klant

bofrost* levert in heel België
... en dat gratis aan huis zonder minimale bestelwaarde.

De levering is bij ons natuurlijk gratis. Onze behulpzame en competente bofrost*verkopers leveren u versheid en diepgevroren genot direct aan huis. Persoonlijk, stipt en comfortabel.
Uw persoonlijke verkoper kent de voordelen van de producten precies en adviseert u graag, hoe u uw lekkere ideeën met onze producten optimaal kunt uitvoeren. Alles staat in het teken van uw tevredenheid: u kunt rekenen op stipte leveringen, individueel advies en praktische bereidingstips!
Producten voor een bedrag van ten minste 40 euro bestellen? Niet bij ons. Bij bofrost* is er geen minimale bestelwaarde en geen aankoopverplichting, alleen onze bijzondere bofrost*kwaliteit met eersteklas service.
 

Bij ons hebt u geen aankoopverplichting – we komen graag langs

Uw bofrost*verkoper biedt u een levering van meer dan 500 diepgevroren lekkernijen direct aan huis. Om alles tot uw volledige tevredenheid uit te voeren, plant hij zijn ronde zorgvuldig en reserveert hij regelmatig een afspraak voor u. Dit bezoek wordt u tijdig aangekondigd. Natuurlijk kunt u ons ook uw gewenste datum en tijdstip meedelen. Ons voorstel voor een afspraak verplicht u niet tot een aankoop. We leveren wanneer u dit wenst en helemaal volgens uw behoeften.

Uw smaak is bepalend

Indien we ondanks alle zorgvuldigheid eens niet aan uw hoge verwachtingen voldoen, laat ons dit dan weten via uw verkoper of via onze klantendienst, zodat we individueel op uw wensen kunnen reageren. We zullen uw opmerkingen onmiddellijk behandelen en ons persoonlijk om uw vraag bekommeren.
Bij bofrost* koopt u trouwens zonder risico's, want met onze smaakgarantie kunt u helemaal zeker zijn. Als een product eens niet volgens uw smaak is of als u niet tevreden bent, nemen we het zonder bezwaren terug. U kiest gewoon iets anders of we betalen u de aankoopprijs terug. Dat garanderen we u.

Klanten adviseren nieuwe klanten

Nieuwe klant

U werd door een bofrost*klant geïntroduceerd? Hartelijk welkom bij bofrost*.
Uw eerste bestelling ontvangen we graag direct via onze online shop of via ons servicecenter. Kies gewoon uw gewenste producten en laat ons weten, wanneer we u het best kunnen bereiken. Het online bestelformulier biedt voldoende plaats voor individuele opmerkingen. Vermeld hier ook de naam, het adres en, indien bekend, het klantnummer van de bofrost*klant die u geïntroduceerd heeft. Hartelijk dank!
We sturen u een automatische bevestiging van de bestelling via e-mail en geven uw wensen onmiddellijk aan de voor u verantwoordelijke bofrost*vestiging door.

En mijn gegevens? Helemaal veilig bij ons!

Kwaliteit, service en veiligheid staan bij ons op de eerste plaats – zowel bij onze producten als bij de verwerking van uw gegevens. We bewaren uw gegevens uitsluitend om u een optimale service op het vlak van leveringstermijnen, bij elektronische betalingen en productkeuze te bieden.
Hebt u nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem dan gerust contact op met ons servicecenter: 016/98 19 19. Natuurlijk kunt u ook altijd via e mail contact met ons opnemen: service@bofrost.be.

Uw wensen en ideeën!

Wij beantwoorden graag al uw vragen betreffende onze producten en onze diensten. Uw suggesties zijn voor ons zeer belangrijk! Gebruik ons contactformulier en deel ons uw wensen en ideeën mee. 

016/98 19 19
(Maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 16u)

Via onze online catalogus kan u onze producten eenvoudig en onmiddellijk bestellen.

Raadpleeg ook onze antwoorden op  veel gestelde vragen.


U kunt ons uw wensen ook gewoon mailen: service@bofrost.be

Contact klantendienst