Tot en met 28/02/2019 krijgt u 1 bonuspunt per aankoopschijf van € 2. Daarenboven kunt u 5, 10 of 20 bonuspunten verkrijgen bij aankoop van specifieke actieproducten, die de verkoper u bij elk bezoek aanbiedt. Ook ontvangt u 2 bonuspunten, elke keer u elektronisch betaalt en maar liefst 100 bonuspunten bij het aanbrengen van een nieuwe klant! De punten kunt u tot en met 31/03/2019 inwisselen voor artikelen tegen een voordeelprijs, die hierboven afgebeeld staan.
De bonuspunten die u verzamelt tot en met 28/02/2019, kunt u inwisselen tot en met 31/03/2019 voor de artikelen die hierboven afgebeeld staan. Deze punten vervallen na het verstrijken van deze datum.
Uw punten worden gewoon automatisch bij ons gecrediteerd. Als vaste klant hoeft u niets speciaals te doen om aan het bonusprogramma deel te nemen.
De bonuspunten die u verzamelt tot en met 28/02/2019, kunt u inwisselen tot en met 31/03/2019 voor de artikelen die hierboven afgebeeld staan. Deze punten vervallen na het verstrijken van deze datum.
Telkens u 100 bonuspunten verzameld hebt, kunt u een artikel naar keuze - uit de artikelen hierboven afgebeeld - tegen een vordeelprijs aankopen.
Sinds 01/09/2018 verzamelt u nieuwe bonuspunten, die u dan op hun beurt sinds 01/10/2018 kunt inwisselen voor nieuwe artikelen tegen een voordeelprijs. Deze artikelen vindt u terug in onze herfst/wintercatalogus op de pagina's 150-155.
U kunt uw puntenstand als geregistreerde gebruiker op www.bofrost.be/mijnbofrost bekijken of via de bofrost*app. Uw puntenstand wordt ook op uw bezoeksaankondiging vermeld die u per e-mail ontvangt. Natuurlijk kunt u zich ook te allen tijde bij uw verkoper informeren of ons bellen op het nummer 016/98 19 19.
Sinds 01/10/2018 ziet u de nieuwe bonuspunten die u verzameld heeft sinds 01/09/2018 en deze kunnen dan ook sinds 01/10/2018 ingewisseld worden tegen de artikelen uit onze herfst/wintercatalogus 2018-2019 op pagina 150 - 155.
De bonuspuntenstanden worden uiterlijk om de twee dagen bijgewerkt. Dus na uw recentste aankoop zal u pas uiterlijk 2 dagen later uw actuele puntenstand online kunnen raadplegen.
Neem gewoon contact op met uw verkoper. U kunt ook bellen naar het nummer 016/98 19 19 of mailen naar service@bofrost.de.