Wij begrijpen heel goed dat je je zorgen maakt en dat je je afvraagt of en hoe je je voedingsmiddelen zonder besmettingsrisico’s kunt gebruiken.
Het is dan ook ons doel om je via versterkte gedrags- en hygiënemaatregelen een service aan te bieden met een zo laag mogelijk risico. Zo willen wij vooral voor de klanten die in de strijd tegen de verspreiding van de corona-epidemie thuisblijven, de voedselvoorziening zo goed mogelijk verzekeren.
bofrost* heeft de bestaande gedrags- en hygiëneregels vroegtijdig aangescherpt om zijn medewerkers en klanten extra te beschermen. Zo kregen de verkopers van bofrost* al snel de instructie om niet langer een hand te geven als begroeting. Onze verkopers gaan ook niet meer binnen in huis bij de klanten. Zij blijven met mondmasker op veiligheidsafstand buiten aan de deur staan. De verkopers hebben instructies gekregen om de handhygiëne na te leven en de handen na elk bezoek met een geschikt middel en volgens de richtlijnen te ontsmetten. Voor de elektronische betaling hebben onze verkopers bovendien poetsdoekjes bij.
De gebruikelijke hygiëneregels blijven gelden:
naleving van de hoest-/niesetiquette, namelijk weg van andere personen en in de elleboogholte hoesten of niezen; 1-2 m afstand houden van hoestende of niezende personen; bij griepachtige symptomen met koorts blijven de medewerkers van bofrost* uiteraard thuis en nemen ze contact op met hun huisarts.
bofrost* doet er alles aan om de leveringen en de service in de gebruikelijke hoge kwaliteit te waarborgen.
Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be