Informatie: omgaan met het coronavirus

 

De huidige situatie met het nieuwe coronavirus roept veel vragen op. Wij beantwoorden hier enkele van die vragen. Heb je nog vragen over onze dienstverlening in het kader van het coronavirus? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be. bofrost* beschouwt het als zijn taak om je net zoals voorheen, meteen aan huis en minstens even betrouwbaar, van de beste voedingsproducten te voorzien. Bedankt voor je vertrouwen en smakelijk eten met bofrost*!

Wij begrijpen heel goed dat je je zorgen maakt en dat je je afvraagt of en hoe je je voedingsmiddelen zonder besmettingsrisico’s kunt gebruiken.

Het is dan ook ons doel om je via versterkte gedrags- en hygiënemaatregelen een service aan te bieden met een zo laag mogelijk risico.  Zo willen wij vooral voor de klanten die in de strijd tegen de verspreiding van de corona-epidemie thuisblijven, de voedselvoorziening zo goed mogelijk verzekeren.

bofrost* heeft de bestaande gedrags- en hygiëneregels vroegtijdig aangescherpt om zijn medewerkers en klanten extra te beschermen. Zo kregen de verkopers van bofrost* al snel de instructie om niet langer een hand te geven als begroeting. Onze verkopers gaan ook niet meer binnen in huis bij de klanten. Zij blijven met mondmasker op veiligheidsafstand buiten aan de deur staan. De verkopers hebben instructies gekregen om de handhygiëne na te leven en de handen na elk bezoek met een geschikt middel en volgens de richtlijnen te ontsmetten. Voor de elektronische betaling hebben onze verkopers bovendien poetsdoekjes bij.

De gebruikelijke hygiëneregels blijven  gelden:
naleving van de hoest-/niesetiquette, namelijk weg van andere personen en in de elleboogholte hoesten of niezen; 1-2 m afstand houden van hoestende of niezende personen; bij griepachtige symptomen met koorts blijven de medewerkers van bofrost* uiteraard thuis en nemen ze contact op met hun huisarts.


bofrost* doet er alles aan om de leveringen en de service in de gebruikelijke hoge kwaliteit te waarborgen.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Onze bofrost*verkopers doen ondanks de extra uitdagingen hun uiterste best om je product- en leveringswensen zoals altijd te vervullen. Ze zijn dan ook des te blij als je hen in deze omstandigheden een handje helpt.


Helpen kun je zo:


•    Bestel je lievelingsproducten een paar dagen op voorhand, online of telefonisch.
•    Kies indien mogelijk een levermoment dat al voor jou is gereserveerd. Als dat voor jou niet mogelijk is
     en wij je gewenste levermoment niet kunnen inplannen, nemen we contact met je op om een ander
     moment af te spreken.
•    Zet een mand of bak voor je deur waar de verkoper de bestelde producten in kan leggen. Als je niet
     hebt voorafbesteld, kun je je lijstje met je gewenste producten erin leggen. Als de verkoper je producten
     heeft verzameld, belt hij of zij aan en kun je de producten aannemen.
•    Je kunt op dat moment ook contactloos of elektronisch betalen.
•    Als je voordien altijd met contant geld hebt betaald, vragen we nu uitdrukkelijk om contactloos of
     elektronisch te betalen.
•    Als je vragen hebt voor de verkoper of als je een gesprek wilt aangaan, respecteer dan een
     minimumafstand van 1,5 tot 3 meter. Het spreekt ook voor zich dat je de hoest- en niesetiquette en de
     algemene hygiëneregels naleeft.
•    Je begrijpt ondertussen vast ook dat onze verkopers voorlopig even geen hand meer geven en niet
      langer bij jou in huis binnenkomen.


Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Er is alsnog geen enkele aanwijzing dat het Coronavirus zich via voedselconsumptie zou kunnen overdragen. De FOD Volksgezondheid classificeert de overdracht van het virus via voedselconsumptie als onwaarschijnlijk.

De overdracht van reeds bekende coronavirussen gebeurt doorgaans via de lucht (druppelinfectie) of via aanraking (contactinfectie). Wij wijzen je daarom op de geschikte hygiënemaatregelen:
Een grondige handhygiëne is belangrijk. Was daarom indien mogelijk regelmatig  je handen (minstens 15 seconden inzepen).
Desinfecteer je handen eventueel met een geschikt ontsmettingsmiddel (minstens 30 seconden laten inwerken).

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

  1. Een grondige handhygiëne is de basis: Was regelmatig je handen en zeep ze daarbij grondig in. Als het niet mogelijk is om regelmatig je handen te wassen, kan je als alternatief je handen gedurende minstens 30 seconden met een geschikt ontsmettingsmiddel desinfecteren.
     
  2. Geef geen hand als begroeting en vermijd ook ander handcontact. In plaats daarvan kan je iemand verbaal en met een glimlach begroeten.
     
  3. Houd indien mogelijk 1 tot 2 meter afstand van hoestende en niezende personen. Natuurlijk is niet iedereen met verkoudheidssymptomen ook daadwerkelijk besmet met het coronavirus, maar u neemt beter het zekere voor het onzekere.
     
  4. De hoest- en niesetiquette schrijft voor om altijd weg van andere personen en in de elleboogholte te hoesten of te niezen.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

In België is sinds 11 juli 2020 het dragen van een mondmasker in de bofrost*filialen en bij het klantenbezoek verplicht in het kader van onze preventiemaatregelen m.b.t. de coronacrisis. 

Onze verkopers zullen dus steeds een mondmasker dragen. Verder houden ze ook afstand en passen ze een goede handhygiëne en hoest- en niesetiquette toe.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

De kans dat het coronavirus wordt overgedragen via contant geld is volgens de FOD Volksgezondheid erg klein. Cash geld is niet besmet, maar door elektronisch te betalen respecteer je de sociale afstand. Betaal je toch met contant geld, hou je dan aan de hygiënemaatregelen, was dus na de betaling gedurende 30 seconden je handen grondig met water en zeep.


Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Voor klanten die voor het eerst bij bofrost* inkopen of bestaande klanten die tot nu toe contant hebben betaald, vragen wij uitdrukkelijk om contactloos of elektronisch te betalen. Onze verkopers zullen de betaalterminal regelmatig hygiënisch reinigen.

Ook voor ons is deze situatie nieuw en uitdagend. Bijdragen aan de voedselbevoorrading, in het bijzonder voor risicopersonen, is een vanzelfsprekend doel voor bofrost*. Dat zullen we dan ook blijven doen zolang dat kan! En dat doen we met onze volledige inzet en onder de beste voorwaarden die we kunnen bieden.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Vraag je bofrost*verkoper of de klantenservice of je ons al toestemming hebt gegeven om contact met je op te nemen per telefoon, sms of e-mail wanneer we nieuws voor je hebben.


Hoe bofrost* contact met jou mag opnemen, bepaal je helemaal zelf. Als wij nog geen toestemming hadden voor een of meer van deze communicatiekanalen en je ons die alsnog wilt verlenen, dan helpen de klantenservice of je verkoper je graag verder.


Hier kun je je inschrijven voor onze bofrost*newsletter.


Als je nog geen gebruikersaccount hebt voor de bofrost*website, kun je die nog altijd aanmaken. In je persoonlijke ruimte "Mijn bofrost*" kun je dan ook meteen je toestemming geven voor de manieren waarop bofrost* contact met je mag opnemen.


Je kunt je toestemming natuurlijk altijd intrekken zonder dat je daarvoor een reden hoeft op te geven.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via e-mail. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Voor de laatste informatie over hoe bofrost* omgaat met de huidige situatie en het coronavirus, kun je terecht op onze website.


Neem rechtstreeks contact op met bofrost* als je twijfels hebt over een bepaald bericht. Wij zijn er voor je om je vragen te beantwoorden. Onthoud waar je de informatie vandaan hebt, dat kan ons helpen. Als het gaat om geschreven communicatie, mag je ons ook schermafbeeldingen of foto's doorsturen. Wij zullen je vraag onderzoeken en je zo snel mogelijk iets laten weten.


Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Wil  je graag klant worden of heb je als nieuwe klant vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

bofrost* beschouwt het als zijn taak om u net zoals voorheen, meteen aan huis en minstens even betrouwbaar, van de beste voedingsproducten te voorzien.

Bij bofrost* kan je kiezen uit meer dan 510 verse diepgevroren producten die je aan huis kunt laten leveren om jezelf en je geliefden te verwennen met gevarieerde gerechten en andere lekkernijen.

Onze verkopers doen ondanks de bijkomende uitdagingen hun uiterste best om je levering te garanderen. Door vooraf te bestellen kan je ons helpen om alles efficiënter te laten verlopen. Voorafbestellen kan via de webshop op www.bofrost.be of telefonsich via ons servicecenter op 016/98 19 19.

Voorafbestellen loont de moeite!

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

We ontvangen je voorafbestelling liefst zo vroeg mogelijk. Als je ons tijdig laat weten welke producten je wenst, help je ons om jou te voorzien van je lievelingsproducten op het gewenste moment. Bedankt voor je hulp!

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Door de media-aandacht rond het coronavirus is er voor sommige producten meer vraag dan voor andere. Onze koelwagens hebben echter een beperkte laadcapaciteit. Als alle bofrost*klanten gewoon kopen wat ze nodig hebben, is er voldoende van onze lekkere producten voor iedereen. Je bofrost*verkoper komt graag nog eens langs als je voorraad bijna op is. Smakelijk eten met bofrost*!

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

bofrost* telt 11 vestigingen in België en onze klanten zijn het van ons gewoon dat we ook leveringen op korte termijn (binnen 2-3 werkdagen) mogelijk maken. Door de grote vraag kunnen er momenteel langere levertermijnen ontstaan.

Onze verkopers doen ondanks de bijkomende uitdagingen hun uiterste best om alle klanten die hun producten al vooraf hadden besteld, te beleveren volgens de afgesproken levertermijnen. Helaas kunnen wij momenteel doorgaans slechts één vooruitbestelling per keer garanderen.

Wij vragen om je begrip als wij door de extreem grote vraag niet altijd alle gewenste tijdstippen zoals gepland kunnen naleven.  Natuurlijk stellen wij alles in het werk om alle bestellingen op tijd te leveren. Daarom nemen wij indien nodig ook telefonisch contact met je op om een geschikte levermoment af te spreken.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Een antwoord op deze vraag en veel andere tips rond diepvriesproducten vind je online op onze website www.bofrost.be/uw-vragen/.

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Een antwoord op deze vraag en veel andere tips rond diepvriesproducten vind je online op onze website www.bofrost.be/uw-vragen/


Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kunt ook contact met ons opnemen via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Voor algemene informatie over het coronavirus verwijzen we naar de website van de Federale overheidsdienst (FOD) Volksgezondheid, Veiligheid van de Voedselketen en Leefmilieu.


Persconferenties over de huidige situatie in België vind je op de website van de FOD Kanselarij van de Eerste Minister.


Informatie voor de burgers, waaronder hygiënetips en antwoorden op veelgestelde vragen, wordt ook verstrekt door de FOD Volksgezondheid.


Je vindt ook informatie op andere websites. Als je na het lezen van die informatie nog vragen hebt, kun je contact opnemen met de FOD Volksgezondheid via e-mail of bellen naar 0800 14 689.

 

Heb je nog vragen over onze service, opmerkingen of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 016/98 19 19 (van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur). Je kan ons ook contacteren via service@bofrost.be. Heb je nog vragen in verband met onze dienstverlening in het kader van Corona? Neem dan contact op met onze interne dienst voor preventie en bescherming op het werk via covid-19@bofrost.be

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.