Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Alles over het wachtwoord

Wij willen dat u zich ook online bij bofrost* thuis voelt. Daarom dragen wij graag zorg voor de veiligheid van uw gegevens: hier krijgt u belangrijke informatie met betrekking tot het thema wachtwoord.

Er bestaan een paar eenvoudige regels voor veilige wachtwoorden:

  1. Kies een wachtwoord met minstens acht tekens. Gebruik geen namen van familieleden, huisdieren, vrienden, favoriete artiesten, geboortedata of uw nummerplaat. Deze wachtwoorden kunnen te gemakkelijk door derden worden achterhaald.
  2. Bovendien wordt uw wachtwoord bijzonder veilig wanneer u naast grote en kleine letters ook speciale tekens en cijfers gebruikt; zoals bijv. $, !, ?, #. Zet echter geen speciale tekens aan het begin of aan het einde van een verder eenvoudig wachtwoord. Ook deze combinatie is gemakkelijk te achterhalen.

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Meestal is dit te wijten aan kleine tikfouten, verkeerd gebruik van hoofdletters of kleine letters en spaties. Misschien hebt u per vergissing de Caps Lock-toets van uw toetsenbord bediend.

Als uw wachtwoord toch niet aanvaard wordt, kunt u bij Login via 'Wachtwoord vergeten?' een link per e-mail opvragen, waarmee u een nieuw wachtwoord kunt vastleggen. Houd er rekening mee, dat u met hetzelfde e‑mailadres, dat u hier opgeeft, eerst voor onze online shop geregistreerd moet zijn.

Hebt u nog vragen over uw gebruikersnaam en/of wachtwoord? Neem gerust contact op met ons servicecenter. Onze medewerkers helpen u graag verder. Bel daarvoor naar onze service-hotline: 016 / 98 19 19.

U kunt ook een bericht via ons Contactformulier verzenden.

U kunt dit waarschijnlijk heel eenvoudig oplossen. Uw wachtwoord is mogelijk te kort. Gebruik een wachtwoord, dat ten minste acht tekens bevat. Meer instructies voor veilige wachtwoorden vindt u verder bovenaan deze pagina.

Klik bij Login op 'Wachtwoord vergeten?'. Geef dan in het volgende formulierveld het e-mailadres in waarmee u zich toen geregistreerd hebt. Klik dan op 'WACHTWOORD RESETTEN'.
Kort daarna ontvangt u een automatisch gegenereerd bericht op het e-mailadres dat bij ons voor uw onlineaccount opgeslagen is. Dit bericht bevat een link die u naar een pagina leidt, waar u een nieuw wachtwoord voor uw gebruikersaccount kunt ingeven. Houd in dit verband rekening met onze instructies voor veilige wachtwoorden. Geef uw nieuwe gewenste wachtwoord twee keer in en bevestig uw invoer. Direct daarna kunt u zich met uw gebruikersnaam en uw nieuwe wachtwoord aanmelden.
Als u de doorgestuurde link niet gebruikt, blijft uw oude wachtwoord geldig.
Houd er rekening mee, dat de link vanaf de verzending van de e-mail maar twee uur bruikbaar blijft. Als deze twee uur verstreken zijn, gebruikt u opnieuw de functie 'Wachtwoord vergeten?' op onze website, om een nieuwe e-mail met een nieuwe link te laten verzenden. Dit is ook nodig, als u de link in de e mail aangeklikt maar uw wachtwoord niet gewijzigd hebt.
Als u hulp nodig hebt, kunt u ons een bericht sturen via ons contactformulier.

Het e-mailbericht met de link die het resetten van uw wachtwoord mogelijk maakt, wordt enkele minuten na uw aanvraag automatisch verzonden. Daarvoor moet u in het overeenkomstige formulierveld exact het e-mailadres ingeven, waarmee u zich toen geregistreerd hebt. Zorg ervoor, dat uw invoer volledig is en geen spaties bevat. Klik dan op 'WACHTWOORD RESETTEN'.

Ook al is een e-mailbericht duidelijk korter onderweg dan een gewone brief, toch kan het enige tijd duren voor ons elektronisch bericht in uw postvak aankomt. Het kan ook zijn, dat de e-mail per ongeluk in de spamfilter ('Junkmail') van uw e-mailprogramma terechtgekomen is. Controleer de overeenkomstige map.

Als u toch geen e-mailbericht met uw nieuwe wachtwoord ontvangt, neem dan contact op met ons servicecenter. Bel daarvoor naar onze service-hotline: 016 / 98 19 19. U kunt ook een e-mailbericht verzenden. Gebruik daarvoor gewoon ons Contactformulier. Vermeld de volgende gegevens: Voor- en achternaam, adres, telefoonnummer, e-mailadres en klantnummer.

Bel ons via 016 / 98 19 19 of stuur een e-mail naar de bofrost*serviceafdeling.

Heel eenvoudig: Log eerst zoals gewoonlijk op uw persoonlijke online gebruikersaccount 'Mijn bofrost*' in. Onder het menupunt 'Mijn persoonlijke gegevens' kunt u dan uw wachtwoord wijzigen.

Klik daarvoor op de overeenkomstige plaats op 'Bewerken'. Geef uw nieuwe gewenste wachtwoord in en herhaal uw invoer in het daarop volgende veld. Klik vervolgens op 'WIJZIGINGEN OPSLAAN'. Een overeenkomstige melding in de linkerbovenhoek van het beeldscherm toont u daarna het resultaat van uw wijziging.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.