De klok rond winkelen
Kosteloze levering
Pas betalen bij levering
Omruilgarantie
Menu

Algemeen

Koken is helemaal in en daarnaast is het gewoon leuk – en bofrost*klanten koken gewoonweg met passie. Bij bofrost* ontdekt u niet enkel altijd weer wat nieuws, maar ook precies wat nodig is voor een gezonde en afwisselende voeding.

Ontdek onze paradepaardjes: Onze hoofdcatalogus zorgt met meer dan 500 heerlijke diepgevroren kwaliteitsproducten direct bij u thuis bezorgd. Bovendien heeft uw verkoper iedere maand nieuwe lekkere producten voor u.
bofrost* staat niet enkel voor de beste service en kwaliteit, maar ook voor een groot aanbod, dat smaakt! Genieten kan u met bofrost* in elk seizoen. U kiest zelf waar u zin in hebt! Wat lekkers voor op de barbecue of specialiteiten voor allerhande feestjes – de beste ingrediënten en een zorgvuldige bereiding garanderen uw succes.

Doorgaans heeft de verkoper in zijn voertuig voldoende van alle producten uit onze hoofdcatalogus mee. Is het product dat u wenst op de leveringsdatum al uitverkocht? De verkoper biedt u graag een alternatief aan of zorgt voor een nalevering.
Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. We raden aan om vooraf te bestellen. Zo kan de verkoper uw bestellingen optimaal uitvoeren. Een bestelling plaatst u gemakkelijk en snel in onze online shop.
Telefonische voorbestellingen geven we graag door aan uw verkoper. Neem contact op met de klantendienst: 016 / 98 19 19.

Een nieuwe bofrost*catalogus verschijnt telkens in het voorjaar en in het najaar. Informatie over de precieze geldigheidsperiode vindt u op de betreffende cataloguspagina.
In België start het zomeraanbod elk jaar op 1 maart. Het winteraanbod vangt aan op 1 september.
In iedere nieuwe bofrost*catalogus vindt u talrijke productinnovaties. Probeer zeker de heerlijke producten die als "nieuw" worden aangegeven. Het label "terug" geeft geliefde seizoensproducten aan die enkel in de betreffende geldigheidsperiode verkrijgbaar zijn.
Alle producten uit de bofrost*catalogus vindt u ook in onze onlineshop.

Ja, uw verkoper bezorgt uw catalogus steeds op tijd vóór de volgende seizoenswissel. Nog geen exemplaar gekregen? Catalogus kwijt? Bestel gewoon gratis een nieuw exemplaar. Gebruik daarvoor gewoon ons bestelformulier. Ondertussen kunt u online bladeren in de bofrost*bladercatalogus.

De garantie dat we producten kunnen voorzien en het handhaven van de zeer hoge bofrost*kwaliteitsnorm hebben voor ons de hoogste prioriteit. Tegelijk zorgen we ervoor dat de verkoopprijzen voor onze klanten zo stabiel mogelijk blijven. Eventuele prijssstijgingen vloeien voort uit de inkoopmarkt.
In het verleden zijn we er vaak in geslaagd de feitelijke prijsstijgingen voor grondstoffen slechts voor een deel door te rekenen aan onze klanten. Bij vele producten konden we de verkoopprijs zelfs laten zakken, en zo positieve ontwikkelingen op de inkoopmarkt tot een voordeel voor onze klanten maken.
Hebt u vragen over de prijsvorming van afzonderlijke productgroepen? Neem dan rechtstreeks contact op met uw bofrost*-verkoper, of bel ons op 016 / 98 19 19.
 


Uw verkoper maakt u graag attent op nieuwe bofrost*producten. Hij laat u niet enkel de producten ontdekken die "terug zijn" of die we als "nieuw" in ons hoofdaanbod hebben opgenomen, maar heeft bij ieder bezoek ook de producten die u enkel in de betreffende actieperiode kunt kopen. Vele producten moeten voor het volgende bezoek van de verkoper worden gereserveerd. Uw verkoper zal u ook hierop wijzen.
Op onze website vindt u bij “Producten” iedere dag informatie over het huidige bofrost*assortiment. Bij " Aanbevelingen, nieuwigheden en promoties" vindt u alle producten die online als "nieuw" of als "terug" worden aangegeven. Ook via onze newsletter worden nieuwe producten voorgesteld. 

U mist een bepaald ijs of een andere specialiteit in ons assortiment? U wenst een nog groter aanbod voor vegetariërs, of u hebt gewoon een trendy idee? Vertel het ons! Bel ons op 016 / 98 19 19 of mail ons.
We verheugen ons op uw suggesties en wensen, en we onderzoeken graag of en hoe we ze kunnen realiseren.

Bij bofrost* bestaat er een hoofdcatalogus met alle producten van ons zomer- en winteraanbod. Hij is afgestemd op de behoeften van onze trouwe klanten.

Naast beide catalogi bestaan er ook seizoensgebonden speciale folders voor bijvoorbeeld het barbecueseizoen of de feestdagen. Voor een beperkte geldigheidsperiode bieden we u in deze folders enkele bofrost*specialiteiten aan die uitstekend in het desbetreffende seizoen passen. Vele bofrost*klanten verheugen zich in het bijzonder op deze tijd – voor hen is het genieten van seizoensgebonden bofrost*-specialiteiten al een traditie. Vandaar onze tip: bestel op tijd!

Naast de hoofdcatalogus bestaan er ook seizoensgebonden speciale folders voor bijvoorbeeld het barbecueseizoen of de feestdagen. Voor een beperkte geldigheidsperiode bieden we u in deze folders enkele bofrost*specialiteiten aan die uitstekend in het seizoen passen. Vele bofrost*klanten verheugen zich in het bijzonder op deze tijd – voor hen is het genieten van seizoensgebonden bofrost*specialiteiten al een traditie. Vandaar onze tip: bestel op tijd!


bofrost* hanteert hoge kwaliteitseisen voor de diepvriesproducten die aan de productiepartners worden opgelegd. De teelt en de kweek worden streng gecontroleerd. De oogst heeft plaats op het meest gunstige tijdstip en de verdere verwerking gebeurt onmiddellijk en voorzichtig. De herkomst van onze producten is traceerbaar, en de vriesketen is gesloten. Gewoonweg voor goed eten.
bofrost* heeft geen biologische producten in het assortiment, maar onze diepvriesproducten bevatten:

  • Geen toevoeging van kunstmatige kleurstoffen.
  • Wij gebruiken enkel stoffen die in de natuur als zodanig of in soortgelijke vorm voorkomen, zoals bv. caroteen in wortels, bietenrood in rode bieten of paprika-extract in paprika's.
  • Geen toevoeging van bewaarmiddelen.
  • Uitzondering: enkele traditionele ingrediënten, zoals bv. pekelzout, dat nog zoals in de goede oude tijd voor ham en salami wordt gebruikt.
  • Geen toevoeging van smaakversterkers.
  • Geen toevoeging van doorgestraalde ingrediënten.
  • Geen toevoeging van kunstmatige aroma's.

Uw wensen en ideeën!

Wij beantwoorden graag al uw vragen betreffende onze producten en onze diensten. Uw suggesties zijn voor ons zeer belangrijk! Gebruik ons contactformulier en deel ons uw wensen en ideeën mee. 

016/98 19 19
(Maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 16u)

Via onze online catalogus kan u onze producten eenvoudig en onmiddellijk bestellen.

Raadpleeg ook onze antwoorden op  veel gestelde vragen.


U kunt ons uw wensen ook gewoon mailen: service@bofrost.be

Contact klantendienst