Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Bestelling en levering

Van mens tot mens – Uw bofrost*verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.

Ja, bofrost* levert in heel België regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis.
Er is vast een bofrost*vestiging in uw buurt. Bel ons gewoon op: 016 / 98 19 19. We verwijzen u graag door.

Dat doen wij voor u! Neem contact op met onze klantendienst: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op defolder  die u  tijdens ons vorige bezoek kreeg. We geven uw wensen graag door aan onze verkoper. Indien nodig ontvangt u van ons nog feedback.
Als geregistreerde onlineklant kunt u uw verkoper een persoonlijk bericht sturen. Meld u daarvoor met uw gebruiksgegevens aan op Mijn bofrost* en kies de optie "Bericht naar uw verkoper".
U bent bofrost*klant of u wilt klant worden en tegelijk alle onlinevoordelen gebruiken? Registreren voor Mijn bofrost* is eenvoudig en gratis.
 

Zoals de meeste Belgische ondernemingen ondervinden ook wij de negatieve gevolgen van de huidige economische en politieke toestand.

Grondstoffen¬ en worden schaarser en zijn moeilijker verkrijgbaar met onvoorspelbare prijsstijgingen tot gevolg. Ook alle andere kosten, waaronder de brandstof- en transportkosten, stijgen voortdurend…

Wij doen al het mogelijke om de impact van deze kostenstijgingen naar u als klant toe te beperken. Zo hebben we besloten om de prijzen van onze producten op dit ogenblik niet aan te passen: de prijzen die u in uw catalogus terugvindt blijven voorlopig dan ook van toepassing.

Wat we evenwel spijtig genoeg niet kunnen behouden zijn de kosteloze leveringen. Daarom zien wij ons genoodzaakt om een energiebijdrage van 1,5 € per levering aan te rekenen en dit voor alle leveringen

Enkel zo kunnen wij onze dienstverlening garanderen.

Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.
Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg.
U krijgt een bofrost*klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.

Als bofrost*klant bent u niet verplicht om regelmatig te kopen. Er is ook geen minimumbestelwaarde.
De verkoper is uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de bofrost*producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid.
We leveren wat u wenst, wanneer u het wenst.

Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. Een koopovereenkomst - op basis van de catalogus geldend op de dag van de levering - komt evenwel pas tot stand wanneer de producten worden overhandigd en betaald. Er is geen afnameverplichting.
Contacteer uw klantendienst als u een bestelling wilt aanpassen of annuleren: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. Hartelijk bedankt!

Geef uw bofrost*verkoper gewoon uw nieuw adres en eventueel uw nieuw telefoonnummer door. Hij handelt dan alles verder voor u af.
Ook wanneer in de toekomst een andere verkoper of zelfs een nieuwe bofrost*vestiging de leveringsservice overneemt, verandert er voor u niets. bofrost* levert bij u ook in de toekomst diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.
We delen u het volgende bezoek zoals gewoonlijk telefonisch of per folder mee.
U kunt gegevenswijzigingen ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Bel gewoon naar 016 / 98 19 19.
 

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.