Bestelling en levering
Van mens tot mens – Uw bofrost*verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.
Van mens tot mens – Uw bofrost*verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.
Ja, bofrost* levert in heel België regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis.
Er is vast een bofrost*vestiging in uw buurt. Bel ons gewoon op: 016 / 98 19 19. We verwijzen u graag door.
Dat doen wij voor u! Neem contact op met onze klantendienst: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op defolder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. We geven uw wensen graag door aan onze verkoper. Indien nodig ontvangt u van ons nog feedback.
Als geregistreerde onlineklant kunt u uw verkoper een persoonlijk bericht sturen. Meld u daarvoor met uw gebruiksgegevens aan op Mijn bofrost* en kies de optie "Bericht naar uw verkoper".
U bent bofrost*klant of u wilt klant worden en tegelijk alle onlinevoordelen gebruiken? Registreren voor Mijn bofrost* is eenvoudig en gratis.
Zoals de meeste Belgische ondernemingen ondervinden ook wij de negatieve gevolgen van de huidige economische en politieke toestand.
Grondstoffen¬ en worden schaarser en zijn moeilijker verkrijgbaar met onvoorspelbare prijsstijgingen tot gevolg. Ook alle andere kosten, waaronder de brandstof- en transportkosten, stijgen voortdurend…
Wij doen al het mogelijke om de impact van deze kostenstijgingen naar u als klant toe te beperken. Zo hebben we besloten om de prijzen van onze producten op dit ogenblik niet aan te passen: de prijzen die u in uw catalogus terugvindt blijven voorlopig dan ook van toepassing.
Wat we evenwel spijtig genoeg niet kunnen behouden zijn de kosteloze leveringen. Daarom zien wij ons genoodzaakt om een energiebijdrage van 1,5 € per levering aan te rekenen en dit voor alle leveringen
Enkel zo kunnen wij onze dienstverlening garanderen.
Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.
Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg.
U krijgt een bofrost*klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.
Als bofrost*klant bent u niet verplicht om regelmatig te kopen. Er is ook geen minimumbestelwaarde.
De verkoper is uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de bofrost*producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid.
We leveren wat u wenst, wanneer u het wenst.
Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. Een koopovereenkomst - op basis van de catalogus geldend op de dag van de levering - komt evenwel pas tot stand wanneer de producten worden overhandigd en betaald. Er is geen afnameverplichting.
Contacteer uw klantendienst als u een bestelling wilt aanpassen of annuleren: 016 / 98 19 19. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. Hartelijk bedankt!
Geef uw bofrost*verkoper gewoon uw nieuw adres en eventueel uw nieuw telefoonnummer door. Hij handelt dan alles verder voor u af.
Ook wanneer in de toekomst een andere verkoper of zelfs een nieuwe bofrost*vestiging de leveringsservice overneemt, verandert er voor u niets. bofrost* levert bij u ook in de toekomst diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.
We delen u het volgende bezoek zoals gewoonlijk telefonisch of per folder mee.
U kunt gegevenswijzigingen ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Bel gewoon naar 016 / 98 19 19.