Tevredenheid
Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart. Daarom bieden we u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Individuele vragen? Suggesties? Wensen? Wij zijn er voor u!
Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart. Daarom bieden we u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Individuele vragen? Suggesties? Wensen? Wij zijn er voor u!
U wilt ons individuele wensen, suggesties of kritiek melden? Aarzel niet! Uw feedback helpt ons om onze producten en dienstverlening nog te verbeteren. Spreek erover met ons!
Wend u rechtstreeks tot uw bofrost*verkoper of bel naar onze service hotline op het nummer 016 / 98 19 19. U kunt ons natuurlijk ook mailen. Gebruik daarvoor ons contactformulier.
Uw mening is belangrijk voor ons. Wij willen dat u met bofrost* volledig tevreden bent!
Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart! Als u niet akkoord zou gaan met onze service, vertel het ons dan, zodat we daarop kunnen reageren. We zullen uw opmerkingen onmiddellijk onderzoeken en ons om uw verzoek bekommeren.
Onze gratis service hotline is er niet alleen voor vragen en suggesties, maar ook voor lof en kritiek. Bel naar 016 / 98 19 19. U kunt natuurlijk ook per mail contact met ons opnemen. Hartelijk bedankt!
Bij bofrost* hebt u een omruilgarantie en kunt u op beide oren slapen: als een product eens niet naar uw smaak is of u niet tevreden bent, nemen wij het zonder bezwaren terug. U zoekt gewoon iets anders uit of wij betalen u de aankoopprijs terug. Dat garanderen wij u.
Wend u rechtstreeks tot uw bofrost*verkoper of tot de klantendienst. Het telefoonnummer van onze service hotline is 016 / 98 19 19. Aankopen zonder risico: de bofrost*omruilgarantie biedt u zekerheid!
Als een bofrost*product, ondanks al onze goede zorgen, niet aan uw hoge verwachtingen voldoet, nemen wij het terug. U zoekt gewoon iets anders uit of wij betalen u de aankoopprijs terug - zonder bezwaar! Wend u gewoon tot uw bofrost*verkoper of bel ons op: 016 / 98 19 19. Voor ons telt uw tevredenheid!