Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Bestel nu en geniet van € 10 welkomstkorting.

Geldig bij aankoop van minimum 45 euro. Alleen voor nieuwe klanten. Zie voorwaarden

Klantenwerving

Als overtuigde bofrost*klant weet u het: bofrost* biedt u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart! Bedankt voor uw vertrouwen!

bofrost* bij jou in de buurt
 
Naast onze eigen verkopers die iedere maand onze producten leveren, werkt bofrost* ook samen met derden (wervers) die onze diensten aan de deur promoten en informatie geven over de voordelen die bofrost* te bieden heeft.

Deze bofrost*wervers kunnen zich, net zoals onze verkopers, altijd legitimeren met een bofrost*ID-kaart waarop de naam, foto en verkoopnummer van de persoon staat. Daarnaast dragen zij bofrost*kleding, waarop meestal ook “PROMOTEAM’ vermeld staat. Een belangrijk verschil tussen wervers en verkopers is dat wervers nooit met een bofrost*vrieswagen rijden omdat de levering pas later zal gebeuren.
 
Onze wervers schrijven nieuwe klanten steeds digitaal in via hun tablet. De klant krijgt een afdruk van de inschrijving en dient deze te ondertekenen zodat er een duidelijk bewijs is van wat er afgesproken werd. Wervers zullen nooit om een contante betaling vragen omdat de betaling pas bij levering dient te gebeuren. Bij de eerste inschrijving is er dus nooit directe verkoop, levering of betaling.
 
Voor vragen over onze organisatie kan je ten alle tijden contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 016/98 19 19 of via service@bofrost.be.

Mond-tot-mondreclame levert wat op! Een nieuwe klant voor ons, een waardebon van € 30 en 100 bonuspunten voor u! Enige voorwaarde: de klant die u voorstelt, koopt bij zijn eerste bestelling ten minste voor € 30 bij ons.
U kunt ons persoonlijk een nieuwe klant aanbevelen: bel naar 016 / 98 19 19 of wend u tot uw bofrost*verkoper.
Om uw klantenwerving te verwerken hebben we uw naam, adres en klantennummer (als u dit kent) nodig. Vermeld verder ook nog de naam en voornaam van de nieuwe klant die u ons voorstelt, zijn/haar adres en telefoonnummer. bofrost* brengt de rest voor u in orde.

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Uw interesse voor bofrost*ijs en bofrost*diepvriesspecialiteiten verheugt ons. We leveren u graag diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis. Helaas kunt u zich als nieuwe klant niet zelf aanbevelen. We vragen hiervoor om uw begrip.

Uw aanbeveling verheugt ons – hartelijk bedankt!
We ontvangen graag van u de contactgegevens van de geïnteresseerde voor verdere verwerking. Tegelijk vragen we ook om uw begrip. Enkel bofrost*klanten kunnen in het kader van de bofrost*klantenwerving een gratis product als dank verkrijgen.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.